Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Užklausa Kauno regionui
Informacija
ABRITES SPS aptarnavimo paslaugų planas
ABRITES aptarnavimo paslaugų planas SPS leidžia klientams gauti pagalbą iš aptanavimo komandos.
Aptarnavimo komanda išanalizuos, aptiks, nustatys problemas su, kuriomis galima susidurti naudojant ABRITES produktus bei pateiks sprendimus, kaip išvengti nesklandumų.
Sistemoje naudojama anglų kalba.
Įsigijus SPS, platformoje kiekvienam klientui sukuriama paskyra, kurioje visas problemų sprendimas vyksta vietoj el. pašto.
Jei klientas yra užregistruotas pas oficialų „Abrites“ partnerį, bilieto problema bus sprendžiama su partneriu ir klientui nebus sukurta asmeninė sąskaita.
Pirminis atsakymas ABRITES vardu yra iki 24 valandų darbo dienomis nuo problemos registravimo.