Meniu
Jūsų krepšelis

Remontas


Susisieksime su Jumis per 24 darbo valandas nuo formos pateikimo.

Remontas

Garantijos ir Grąžinimo Politika
Garantinės Sąlygos

UAB „Baltic Diagnostic Service“ visiems parduodamiems produktams suteikia 24 mėnesių garantinį laikotarpį, jei ES teisės aktuose nenumatyta kitaip. Išimtys taikomos produktams su baterijomis ar akumuliatoriais, kuriems gali būti taikomas 6 mėnesių garantinis laikotarpis.

Garantinio Aptarnavimo Tvarka:

Garantinis remontas atliekamas nemokamai UAB „Baltic Diagnostic Service“ serviso centre, esančiame Kaune. Klientas yra atsakingas už prekių transportavimą į servisą.

Garantinio aptarnavimo prašymai svarstomi tik tuomet, jei pateikiamas pirkimo dokumentas (PVM sąskaita-faktūra ar kvitas) bei užpildyta serviso pranešimo forma, pateikta per mūsų svetainę.

Garantijos Galiojimo Išimtys:
Garantija nebus taikoma šiais atvejais:
  • Prekė buvo naudojama netinkamai arba ne pagal gamintojo pateiktas instrukcijas.
  • Prekė buvo modifikuota arba taisyta neautorizuotame servise.
  • Prekė mechaniškai pažeista po įsigijimo (pavyzdžiui, nukritus ar ją sugadinus transportavimo metu).
  • Defektai atsirado dėl stichinių nelaimių, netinkamos aplinkos sąlygų (pvz., per didelė drėgmė, dulkės) arba netinkamos įtampos šaltinių poveikio.
  • Prekė buvo laikoma ar naudojama netinkamomis sąlygomis (pvz., laikant esant per aukštai temperatūrai ar drėgmei).
  • Nepateikiamas pirkimo dokumentas arba suklastoti pirkimo dokumentai.
  • Jei įsigyta prekė nekokybiška.
Specifinės Baterijų ir Akumuliatorių Garantinės Sąlygos:

Garantija baterijoms ir akumuliatoriams negalioja, jei jie buvo netinkamai eksploatuojami, mechaniškai pažeisti arba buvo naudojamos netinkamos įkrovimo ar priežiūros priemonės​.

Vartotojas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, vadovaudamasis Civilinio kodekso 6.364(1) straipsniu, turi teisę reikalauti:

Prekę pataisyti (remontuoti) arba pakeisti, išskyrus atvejus, kai to padaryti neįmanoma arba pardavėjas patirtų neproporcingas išlaidas.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti prekę, jei to neįmanoma padaryti arba pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į:

  • prekės vertę, jei ji neturėtų trūkumų;
  • prekės trūkumų reikšmingumą;
  • ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų vartotojui nepatogumų.
Vartotojas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, jei:
  • Pardavėjas nepataisė ar nepakeitė prekės arba atsisakė tai padaryti.
  • Prekės trūkumas išliko, nors ji buvo remontuota.
  • Prekės trūkumas yra esminis.
  • Pardavėjas pareiškė arba yra aišku, kad prekės per protingą terminą nepataisys ar nepakeis, arba tai sukels didelių nepatogumų vartotojui.
  • Vartotojas negali nutraukti sutarties, jei trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.
Prekių Grąžinimas
Fizinėje Parduotuvėje Pirktų Prekių Grąžinimas

Tinkamos kokybės elektroninės prekės, įsigytos fizinėje parduotuvėje, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 17.14 punktą, elektros mašinos ir įrenginiai (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548) nėra grąžinamos. 

Nuotolinės Sutarties Atsisakymas

Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu, vartotojas turi teisę per 14 dienų nuo prekių gavimo atsisakyti nuotolinės ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, nenurodydamas priežasties. Norint tai padaryti, vartotojas privalo pateikti tinkamai užpildytą sutarties atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą apie sutarties atsisakymą. Prekės turi būti grąžintos per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą pateikimo dienos. Vartotojas privalo įrodyti, kad laikėsi atsisakymo sąlygų.

Prekių Būklė Grąžinimo Metu

Pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį, grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, išsaugotos vartojamosios savybės ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Vartotojas taip pat turi pateikti įrodymus, patvirtinančius, kad prekė buvo įsigyta iš mūsų.


Grąžinimo Tvarka:

Klientas atsako už prekių transportavimo išlaidas, susijusias su grąžinimu.

Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje, su visais priedais ir nepažeista pakuote, adresu, nurodytu mūsų svetainėje arba prekių grąžinimo patvirtinime.

Pinigų grąžinimas bus atliktas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo ir kokybės patikrinimo.

Jei grąžinamos prekės buvo pažeistos arba jų vertė sumažėjo dėl netinkamo naudojimo ar pakuotės pažeidimų, UAB „Baltic Diagnostic Service“ turi teisę atsisakyti grąžinti visą sumokėtą sumą arba ją atitinkamai sumažinti.

Pogarantinis Remontas

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, UAB „Baltic Diagnostic Service“ siūlo pogarantinį remontą. Remonto kaina bus nustatoma individualiai, atsižvelgiant į kliento ir serviso darbuotojo susitarimą.


Jei turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo ar norite pateikti pretenziją, prašome susisiekti el. paštu service@balticdiag.eu arba telefonu +370 670 89999 arba užpildyti formą.