Meniu
Jūsų krepšelis
Ratų suvedimo stendas geoliner® 790 AC400 Hofmann
Ratų suvedimo stendas geoliner® 790 AC400 Hofmann
Ratų suvedimo stendas geoliner® 790 AC400 Hofmann
Ratų suvedimo stendas geoliner® 790 AC400 Hofmann
Naujiena

Ratų suvedimo stendas geoliner® 790 AC400 Hofmann

  • Prekės kodas: BD70458
27,799.00 €

Kainos nurodytos su PVM

Siųsti užklausą

Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio, Utenos regionai

Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai

Informacija

Ratų suvedimo stendas geoliner® 790 AC400 Hofmann

Kilmės šalis: Italija, garantinis laikotarpis – 24 mėnesiai

geoliner® 790 AC400 – tai pažangus belaidis 3 kamerų ratų suvedimo stendas su XD technologija, idealiai tinkantis serviso įvažiavimo zonoms ir didelio našumo darbui. Šis modelis leidžia lanksčiai jį įrengti ir naudoti skirtingose serviso vietose, o integruota Pro42 PLATINUM programinė įranga su piktogramomis pagrįsta sąsaja suteikia visas reikiamas funkcijas vieno paspaudimo principu. Patentuota skaitmeninė kamerų sekimo sistema automatiškai prisitaiko prie transporto priemonės aukščio, greitai ir tiksliai sekdama taikinius. AC400 greito tvirtinimo spaustuvai užtikrina saugų ratų tvirtinimą neliečiant ratlankio, todėl sumažinama žala. Papildomas mobilumo komplektas leidžia įrangą lengvai perkelti tarp darbo vietų.


Funkcijos:
  • 2 kamerų bokštelių konstrukcija – tiksliam transporto priemonės stebėjimui
  • Automatinis kamerų aukščio sekimas – prisitaiko prie transporto priemonės aukščio
  • OEM procedūros – prieiga prie gamintojo nustatymų ir korekcijų
  • Pro42 PLATINUM programinė įranga – visos funkcijos vieno paspaudimo formatu
  • AC400 spaustuvai – saugus ir greitas tvirtinimas neliečiant ratlankio
Techninės specifikacijos:
  • Padangų skersmuo (AC400): 19″–39″ / 48–99 cm
  • Ratų skersmuo (AC100): 11″–22″ / 28–56 cm
  • Ratų bazė: 79″–180″ / 201–457 cm
  • Važiuoklės plotis: 48″–96″ / 122–244 cm
  • Maitinimo įtampa: 110–240 V, 50/60 Hz
Reguliavimai:
  • A-Arm – A formos svirtis – pakabos dalis, primenanti raidę A; svarbi ratų geometrijos reguliavimui.
  • Cradle – laikiklis (rėmas) - metalinis rėmas ar konstrukcija, laikanti variklį ar važiuoklės komponentus.
  • Drag Link – vairo traukė - vairo sistemos dalis, perduodanti judesį tarp vairavimo mechanizmo ir ratų traukių.
  • Elevated – pakeltas - automobilio būsena, kai jis pakeltas nuo žemės, pvz., ant keltuvo.
  • EZ-Toe – EZ-Toe suvedimo įrankis - specialus įrankis ar funkcija, skirta lengvam ratų suvedimo reguliavimui, kai ratai nuimti.
  • Help Videos – pagalbos vaizdo įrašai - mokomieji vaizdo įrašai, rodantys, kaip naudoti įrankius ar atlikti matavimus.
  • Parts & Tools – dalys ir įrankiai - visi reikalingi komponentai ir įrankiai, naudojami remontui ar reguliavimui.
  • Parts Calculator – dalių skaičiuoklė - skaitmeninis įrankis, padedantis apskaičiuoti reikiamas dalis ar jų kiekį.
  • Single Tie Rod – viena vairo traukė - vairo sistemos konstrukcija su viena pagrindine trauke, dažnai naudojama paprastesnėse sistemose.
  • Camber @ Zero Toe – rato išvirtimo kampas, matuojamas esant nulinio suvedimo (Toe = 0) padėčiai. Šis parametras padeda tiksliai nustatyti rato pasvirimą vertikalios ašies atžvilgiu, kai ratai nėra pasukti nei į vidų, nei į išorę, taip užtikrinant tikslesnį važiuoklės geometrijos reguliavimą.
  • Toe Curve – suvedimo kreivė – tai grafikas, rodantis, kaip keičiasi ratų suvedimo kampas (Toe) priklausomai nuo pakabos aukščio ar apkrovos. Ši informacija padeda įvertinti, kaip automobilio geometrija kinta važiuojant nelygiu keliu ar keičiantis svoriui, ir yra svarbi tiksliai važiuoklės reguliacijai bei stabilumui užtikrinti.
  • Wheels Off – nuimti ratai - automobilio būsena, kai ratai nuimti – pvz., reguliuojant geometriją ar atliekant techninę priežiūrą.
Matavimai:
  • Caster Trail – ratų posūkio atstumas – tai atstumas tarp vertikalios linijos, einančios per vairo pasukimo ašį, ir kontakto taško, kuriame priekinis ratas liečiasi su kelio danga. Šis matmuo turi didelę įtaką vairo stabilumui, grįžtamajam ryšiui ir transporto priemonės valdymui tiesiame kelyje ar posūkiuose.
  • Frame Angle (rėmo kampas) – automobilio kėbulo ar važiuoklės rėmo posvyrio kampas, svarbus nustatant važiuoklės geometriją. 
  • Manual Ride Height (rankinis važiuoklės aukščio nustatymas) – tai transporto priemonės važiuoklės aukščio matavimas ir nustatymas, atliekamas rankiniu būdu pagal gamintojo nurodytus duomenis. Šis matavimas yra svarbus teisingam ratų suvedimui, kai važiuoklė nėra reguliuojama automatiškai – užtikrina, kad transporto priemonė būtų matuojama esant standartiniam pakabos aukščiui. 
  • Max Turn (maksimalus pasukimas) – didžiausias ratų pasisukimo kampas, leidžiantis įvertinti vairo sistemos veikimo ribas.
  • On-Demand Ride Height (reguliuojamas važiuoklės aukštis pagal poreikį) – galimybė keisti kėbulo pakilimo lygį nuo kelio dangos realiuoju laiku, naudojant oro pakabą.
  • Pro-Ackerman – pažangus Ackermano principo taikymas – tai vairo geometrijos sprendimas, kai suvedimo kampai reguliuojami taip, kad posūkyje kiekvienas ratas sektų savo natūralią trajektoriją. Skirtingai nei standartinis Ackermano principas, Pro-Ackerman leidžia dar tiksliau optimizuoti ratų padėtį posūkiuose, ypač sportinėse ar dinamiško valdymo reikalaujančiose transporto priemonėse, siekiant pagerinti padangų sukibimą ir sumažinti jų dėvėjimąsi.
  • ROMESS (pasirinktinai) – profesionalus važiuoklės aukščio matavimo įrenginys, dažnai naudojamas tikslumui užtikrinti.
  • SAI (vairo ašies pasvirimo kampas) – kampas tarp vertikalios ir pasukamosios ašies, turintis įtakos vairo stabilumui ir sugrįžimui į tiesią padėtį.
  • Scrub Radius – tai atstumas tarp padangos kontakto taško su kelio danga ir vairo ašies projekcijos ant kelio paviršiaus. Šis parametras yra labai svarbus vairo sistemos savybėms – jis daro įtaką vairo jautrumui, stabilumui, grįžtamajam ryšiui ir stabdymo elgsenai.
  • TIP – tikslinis važiuoklės aukščio nustatymas (Target Ride Height) – gamintojo nurodytas standartinis važiuoklės aukštis, pagal kurį koreguojami geometrijos nustatymai.
  • Toe Out On Turns – ratų kampo skirtumas posūkyje – skirtumas tarp vidinio ir išorinio rato suvedimo kampų pasukimo metu, leidžiantis ratams teisingai suktis posūkyje pagal Ackermann principą.
AC100 spaustuvai
  • Dėl savaime centruojančios konstrukcijos dvipusiai spaustuvų kabliukai užtikrina tvirtą ir greitą prisitvirtinimą – net ir per ratų gaubtus.

AC100 clamp

AC400 spaustuvai
  • Naudojant optimalų spaudimą, spaustuvas tvirtinamas prie padangos neliečiant ratlankio, taip užtikrinant saugią, greitą ir vienodą tvirtinimo operaciją.

AC400 wheel clamp

Auditavimo režimas
  • Greitas transporto priemonės būklės patikrinimas, matuojant priekinį ir galinį išvirtimą, vėžės plotį, ratų suvedimą, ratų bazę, ratų diametrą ir skersines matmenų vertes. Tai padeda greitai identifikuoti suvedimo problemas, padidinti paslaugų pardavimus ir išlaikyti ratų suvedimo stendą maksimalaus pajėgumo būsenoje, taip didinant serviso pajamas.

audit mode

Automatinis aukščio sekimas
  • Kameros seka pakilimą automatiškai, todėl nereikia jų iš naujo reguliuoti pakėlus keltuvą. Tuo pačiu metu trečioji kamera atlieka nuolatinę kalibraciją, kad būtų užtikrintas maksimalus tikslumas.

auto camera tracking

Tinkinama suvedimo procedūra
  • Lengvai pritaikykite ratų suvedimo eigą pagal savo serviso poreikius – tiesiog pasirinkite reikiamus žingsnius ir sudarykite individualų darbo procesą.

custom alignment procedures

Pravažiamoji konstrukcija
  • Kadangi bokštus galima pastatyti reikiamu atstumu vieną nuo kito, ši sistema puikiai tinka ir didesniems automobiliams. Be to, priekyje lieka laisvos vietos kitiems darbams, pavyzdžiui, ADAS sistemų kalibravimui ar kitai diagnostikai.

drive through wheel aligner

Mobilumo komplektas (Pasirinktinai)
  • Pasirenkamas mobilumo komplektas suteikia servisams daugiau lankstumo – kamerų laikiklį galima pritvirtinti prie spintelės, todėl technikai gali laisvai perkelti visą sistemą po dirbtuves.

mobility kit

Suvedimo eiga modifikuotiems automobiliams
  • Mūsų išmani programa leidžia lengvai pritaikyti suvedimo eigą taip, kad ji tiksliai atitiktų automobilius su atnaujintais gamintojo nustatymais (OEM) ar pakeista važiuokle.

modified vehicles

OEM procedūros
  • Pažangi programinė įranga suteikia tiesioginę prieigą prie realaus laiko OEM (originalios įrangos gamintojo) rekomenduojamų reguliavimo ir remonto procedūrų, taip pat nurodo, kokie spaustuvai turi būti naudojami tiksliam, gamintojo specifikacijas atitinkančiam ratų suvedimui atlikti.

OEM procedures

Važiuoklės aukščio taikiniai
  • Pašalinkite rankinį duomenų įvedimą, pagreitinkite matavimo procesą ir padidinkite tikslumą naudodami specialiai sukurtus pasirenkamus važiuoklės aukščio taikinius.

ride height

VODI™ (Transporto priemonės orientacijos indikatorius)
  • Naudojant paprastus raudonus ir žalius LED signalus, patentuota VODI™ technologija veda technikus per matavimo procesą, kai monitorius nėra matymo lauke, taip sumažinant laiko sąnaudas, vaikštant tarp transporto priemonės ir ratų suvedimo stendo.

Vehicle Orientation Directional Indicator

PALYGINAMOJI RATŲ SUVEDIMO STENDŲ LENTELĖ

Ratų suvedimo stendų palyginamoji lentelė 2