Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Užklausa Kauno regionui
Informacija
Ratų suvedimo stendas geoliner® 630 Hofmann
Kilmės šalis: Italija, garantinis laikotarpis – 24 mėnesiai
Pagrindinis skirtumas nuo modelio geoliner® 630 Tilt:
Modelis geoliner® 630 turi fiksuotą kamerų laikiklį, o geoliner® 630 Tilt – nuotoliniu būdu valdomą pakreipiamą kamerų laikiklį, leidžiantį patogiau reguliuoti įrangą dirbant skirtingose pozicijose ar ribotoje erdvėje. Tilt versija taip pat pasižymi didesniu lankstumu ir ergonomika.
Ratų suvedimo stendas geoliner® 630 – tai kompaktiškas ir efektyvus sprendimas servisams, siekiantiems aukšto tikslumo ir našumo, bet norintiems išvengti sudėtingos įrangos ar brangių mokymų. Įrenginys pasižymi pažangiomis funkcijomis, tokiomis kaip greitas matavimų kompensavimas ir išmanioji pranešimų sistema, leidžiančios greitai ir sklandžiai atlikti suvedimo procedūras. Dėl fiksuoto kamerų laikiklio sistema ypač tinkama stacionariam naudojimui.
Funkcijos:
Automatinis klaidų pataisymas matavimo metu – spartina darbą, pašalinant nereikalingus veiksmus
Išmanioji pranešimų sistema – klaidų aptikimas ir koregavimas realiuoju laiku
Fiksuotas kamerų laikiklis – stabilumui ir tikslumui užtikrinti
22 colių TFT plačiaekranis monitorius – aiškus valdymas ir informacijos pateikimas
AC100 ratų spaustuvai – saugus ir greitas tvirtinimas neliečiant ratlankio
Techninės specifikacijos:
Maitinimo įtampa: 110–240 V, 50/60 Hz
Važiuoklės plotis: 48"–96" / 122–244 cm
Ratų bazė: 79"–180" / 201–457 cm
Reguliavimai:
A-Arm – A formos svirtis – pakabos dalis, primenanti raidę A; svarbi ratų geometrijos reguliavimui.
Cradle – laikiklis (rėmas) - metalinis rėmas ar konstrukcija, laikanti variklį ar važiuoklės komponentus.
Drag Link – vairo traukė - vairo sistemos dalis, perduodanti judesį tarp vairavimo mechanizmo ir ratų traukių.
Elevated – pakeltas - automobilio būsena, kai jis pakeltas nuo žemės, pvz., ant keltuvo.
EZ-Toe – EZ-Toe suvedimo įrankis - specialus įrankis ar funkcija, skirta lengvam ratų suvedimo reguliavimui, kai ratai nuimti.
Help Videos – pagalbos vaizdo įrašai - mokomieji vaizdo įrašai, rodantys, kaip naudoti įrankius ar atlikti matavimus.
Parts & Tools – dalys ir įrankiai - visi reikalingi komponentai ir įrankiai, naudojami remontui ar reguliavimui.
Parts Calculator – dalių skaičiuoklė - skaitmeninis įrankis, padedantis apskaičiuoti reikiamas dalis ar jų kiekį.
Single Tie Rod – viena vairo traukė - vairo sistemos konstrukcija su viena pagrindine trauke, dažnai naudojama paprastesnėse sistemose.
Matavimai:
Frame Angle (rėmo kampas) – automobilio kėbulo ar važiuoklės rėmo posvyrio kampas, svarbus nustatant važiuoklės geometriją.
Manual Ride Height (rankinis važiuoklės aukščio nustatymas) – tai transporto priemonės važiuoklės aukščio matavimas ir nustatymas, atliekamas rankiniu būdu pagal gamintojo nurodytus duomenis. Šis matavimas yra svarbus teisingam ratų suvedimui, kai važiuoklė nėra reguliuojama automatiškai – užtikrina, kad transporto priemonė būtų matuojama esant standartiniam pakabos aukščiui.
Max Turn (maksimalus pasukimas) – didžiausias ratų pasisukimo kampas, leidžiantis įvertinti vairo sistemos veikimo ribas.
On-Demand Ride Height (reguliuojamas važiuoklės aukštis pagal poreikį) – galimybė keisti kėbulo pakilimo lygį nuo kelio dangos realiuoju laiku, naudojant oro pakabą.
ROMESS (pasirinktinai) – profesionalus važiuoklės aukščio matavimo įrenginys, dažnai naudojamas tikslumui užtikrinti.
SAI (vairo ašies pasvirimo kampas) – kampas tarp vertikalios ir pasukamosios ašies, turintis įtakos vairo stabilumui ir sugrįžimui į tiesią padėtį.
TIP – tikslinis važiuoklės aukščio nustatymas (Target Ride Height) – gamintojo nurodytas standartinis važiuoklės aukštis, pagal kurį koreguojami geometrijos nustatymai.
Toe Out On Turns – ratų kampo skirtumas posūkyje – skirtumas tarp vidinio ir išorinio rato suvedimo kampų pasukimo metu, leidžiantis ratams teisingai suktis posūkyje pagal Ackermann principą.
Išmanioji pranešimų sistema
Maksimaliai padidina darbo efektyvumą ir tikslumą, automatiškai identifikuodama ir taisydama tokias problemas kaip pakabos įtempimas ar aplinkos veiksnių klaidos. Techniko įsikišimas reikalingas tik tada, kai būtina papildoma informacija korekciniams veiksmams atlikti.
Automatinis klaidų pataisymas matavimo metu ir optimizuotas suvedimo procesas
Padidina darbo našumą pašalinant nereikalingus veiksmus. Automatinis klaidų pataisymas matavimo metu ir optimizuotas ratų suvedimo procesas leidžia serviso centrams didinti produktyvumą ir suvedimo paslaugų skaičių.
Mažas užimamas plotas
Maksimaliai išnaudokite savo serviso grindų plotą su kompaktišku įrenginiu, kuris užima itin mažai vietos, tačiau suteikia vietos spausdintuvams ir taikiniams laikyti.
Naudojant paprastus raudonus ir žalius LED signalus, patentuota VODI™ technologija veda technikus per matavimo procesą, kai monitorius nėra matymo lauke, taip sumažinant laiko sąnaudas, vaikštant tarp transporto priemonės ir ratų suvedimo stendo.
XD kamera
Aukštos raiškos greitaeigės kameros nuolat stebi ratų suvedimo procesą, akimirksniu aptikdamos dažniausiai pasitaikančias aplinkos sąlygas ar transporto priemonės problemas, galinčias sukelti suvedimo netikslumus.