Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Užklausa Kauno regionui
Informacija
Ratų suvedimo stendas geoliner® 609 Hofmann
Kilmės šalis: Italija, garantinis laikotarpis – 24 mėnesiai
Ratų suvedimo stendas geoliner® 609 – tai idealus pasirinkimas servisams, turintiems ribotą darbo vietos plotą, bet norintiems pradėti teikti ratų suvedimo paslaugas. Šis modelis valdomas planšetiniu kompiuteriu, todėl leidžia technikams dirbti iš bet kurios dirbtuvių vietos. Kompaktiškas dizainas, sukomplektuota įranga ir pažangi programinė įranga leidžia pasiekti aukštą tikslumą ir efektyvumą net bazinio lygio servisuose. geoliner® 609 atkeliauja jau surinktas, tad montavimas – itin paprastas.
Funkcijos:
Sukamas kamerų laikiklis – lengvesniam įrangos reguliavimui
Valdymas planšete – didesnis mobilumas dirbtuvėse
Automatinis klaidų pataisymas matavimo metu – efektyvesniam darbui
Pažangi pranešimų sistema – klaidų fiksavimas ir nurodymai realiuoju laiku
A-Arm – A formos svirtis – pakabos dalis, primenanti raidę A; svarbi ratų geometrijos reguliavimui.
Cradle – laikiklis (rėmas) - metalinis rėmas ar konstrukcija, laikanti variklį ar važiuoklės komponentus.
Drag Link – vairo traukė - vairo sistemos dalis, perduodanti judesį tarp vairavimo mechanizmo ir ratų traukių.
Elevated – pakeltas - automobilio būsena, kai jis pakeltas nuo žemės, pvz., ant keltuvo.
EZ-Toe – EZ-Toe suvedimo įrankis - specialus įrankis ar funkcija, skirta lengvam ratų suvedimo reguliavimui, kai ratai nuimti.
Help Videos – pagalbos vaizdo įrašai - mokomieji vaizdo įrašai, rodantys, kaip naudoti įrankius ar atlikti matavimus.
Parts & Tools – dalys ir įrankiai - visi reikalingi komponentai ir įrankiai, naudojami remontui ar reguliavimui.
Parts Calculator – dalių skaičiuoklė - skaitmeninis įrankis, padedantis apskaičiuoti reikiamas dalis ar jų kiekį.
Single Tie Rod – viena vairo traukė - vairo sistemos konstrukcija su viena pagrindine trauke, dažnai naudojama paprastesnėse sistemose.
Matavimai:
Frame Angle (rėmo kampas) – automobilio kėbulo ar važiuoklės rėmo posvyrio kampas, svarbus nustatant važiuoklės geometriją.
Manual Ride Height (rankinis važiuoklės aukščio nustatymas) – tai transporto priemonės važiuoklės aukščio matavimas ir nustatymas, atliekamas rankiniu būdu pagal gamintojo nurodytus duomenis. Šis matavimas yra svarbus teisingam ratų suvedimui, kai važiuoklė nėra reguliuojama automatiškai – užtikrina, kad transporto priemonė būtų matuojama esant standartiniam pakabos aukščiui.
Max Turn (maksimalus pasukimas) – didžiausias ratų pasisukimo kampas, leidžiantis įvertinti vairo sistemos veikimo ribas.
On-Demand Ride Height (reguliuojamas važiuoklės aukštis pagal poreikį) – galimybė keisti kėbulo pakilimo lygį nuo kelio dangos realiuoju laiku, naudojant oro pakabą.
ROMESS (pasirinktinai) – profesionalus važiuoklės aukščio matavimo įrenginys, dažnai naudojamas tikslumui užtikrinti.
SAI (vairo ašies pasvirimo kampas) – kampas tarp vertikalios ir pasukamosios ašies, turintis įtakos vairo stabilumui ir sugrįžimui į tiesią padėtį.
TIP – tikslinis važiuoklės aukščio nustatymas (Target Ride Height) – gamintojo nurodytas standartinis važiuoklės aukštis, pagal kurį koreguojami geometrijos nustatymai.
Toe Out On Turns – ratų kampo skirtumas posūkyje – skirtumas tarp vidinio ir išorinio rato suvedimo kampų pasukimo metu, leidžiantis ratams teisingai suktis posūkyje pagal Ackermann principą.
Virtualios laikmenos paslaugos
Informacija saugoma saugioje debesų serverio sistemoje, leidžiančioje pasiekti ataskaitas nuotoliniu būdu, išsiųsti jas klientams el. paštu ar atsispausdinti bet kurioje serviso vietoje.
EZ-Toe funkcija
Leidžia pasukti priekinius ratus ir pasiekti sunkiai prieinamus reguliavimo taškus, tuo pat metu rodant centrinius rato suvedimo rodmenis.
Mobilus vėžimėlis (pasirinktinai)
Pasirenkamas mobilumo komplektas suteikia servisams daugiau lankstumo – viršutinį laikiklį galima pritvirtinti prie spintelės, todėl technikai gali lengvai perkelti visą sistemą po dirbtuves ten, kur jos labiausiai reikia.
Išmanioji pranešimų sistema
Maksimaliai padidina darbo efektyvumą ir tikslumą, automatiškai identifikuodama ir taisydama tokias problemas kaip pakabos įtempimas ar aplinkos veiksnių klaidos. Techniko įsikišimas reikalingas tik tada, kai būtina papildoma informacija korekciniams veiksmams atlikti.
Automatinis klaidų pataisymas matavimo metu ir optimizuotas suvedimo procesas
Padidina darbo našumą pašalinant nereikalingus veiksmus. Automatinis klaidų pataisymas matavimo metu ir optimizuotas ratų suvedimo procesas leidžia serviso centrams didinti produktyvumą ir suvedimo paslaugų skaičių.
Besisukantis viršutinis laikiklis
Supaprastintas dizainas suteikia daugiau universalumo ir palengvina darbą mažesnėse dirbtuvėse.
Planšetės valdymas
Pilnas valdymas planšete užtikrina didžiausią mobilumo lankstumą atliekant ratų suvedimo darbus, nepriklausomai nuo naudojamo keltuvo tipo.
Naudojant paprastus raudonus ir žalius LED signalus, patentuota VODI™ technologija veda technikus per matavimo procesą, kai monitorius nėra matymo lauke, taip sumažinant laiko sąnaudas, vaikštant tarp transporto priemonės ir ratų suvedimo stendo.