DPF filtrų plovimo įranga - procesas ir nauda

     Tikrai daugelis Jūsų esate girdėję, kokių nemalonumų transporto priemonės varikliui gali pridaryti užsikimšę DPF filtrai arba katalizatoriai. Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu gamintojai kažką sukūrė, tai yra padaryti ne veltui. DPF filtras turi savo paskirtį, kuri yra labai svarbi Jūsų automobiliui, aplinkai ir visuomenei. 

     DPF (Diesel Particulate Filter) – dyzelino kietųjų dalelių filtrаs (suodžių filtras), montuojamas naujesnių turbodyzelinių variklių išmetamųjų dujų sistemoje. Filtras skirtas kuro degimo metu susidariusių kietųjų suodžių dalelių neutralizavimui. Dėl nekokybiško kuro, netinkamos kuro sistemos priežiūros, ilgalaikio automobilio eksploatavimo miesto sąlygomis, o taip pat dėl sistemos detalių galiojimo laiko trukmės (esant automobilio ridai didesnei nei 170000 km) - DPF filtras užsikemša.

     Teoriškai, dėl DPF filtro regeneracinių savybių, DPF filtras turėtų būtų toks pat funkcionalus neribotą laiką. Tačiau taip dažniausiai neįvyksta dėl pačio automobilio eksploatavimų, nes tam reikalingos specialios sąlygos. Tam, kad tinkamai pasišalintų suodžiai bei dalelės, DPF regeneracijai yra reikalinga itin aukšta temperatūra, kuri rekomenduotina 600ºC, jog būtų viskas išdeginama. Tačiau tokią temperatūrą automobilis gali pasiekti tik važiuodamas autostradose ir greitkeliuose, kur transporto priemonė pasiekia didesnius greičius. 

     Bet realybė yra kitokia, mes važinėjama automobilių spūstyse ir trumpi atstumai mieste tik pablogina šio valymo proceso efektyvumą. Deja, praktinis pasaulis reikalauja kitokio automobilio naudojamo nei tokio, apie kokį galvojo automobilių inžinieriai juos kurdami. Aukštos temperatūros trūkumas dažnai yra priežastis, kuri ir lemia, jog užsikiša DPF filtras.

     DPF/FAP filtro savaiminis valymo procesas daro neigiamą įtaką variklio ilgaamžiškumui bei jo tarnavimo laikui. Dėl regeneracijos, išmetimo sistemoje pasiekiama itin aukšta temperatūra ir dėl to kenčia turbina - užstringa kintamos geometrijos sparneliai, turbina tampa nevaldoma arba visiškai sugenda. Atsiradus turbinos darbo sutrikimams ženkliai suprastėja automobilio trauka, padidėja kuro sąnaudos. Dėl vėlyvo degalų įpurškimo ciklo, dalis nesudegusio kuro cilindro sienelėmis nubėga į karterį ir tokiu būdu praskiedžia variklio alyvą. Taip sumažinamos alyvos tepimo savybės, didėja alyvos kiekis ir ją būtina keisti dažniau.

     Būtent dėl to yra kur naudingiau ir ilgaamžiškiau atlikti filtro plovimą su profesionalia DPF filtrų plovimo įranga. Tam yra reikalinga specifinė įranga, kuri kiekvienam servisui ateityje taps aktuali. Tai yra planas B, kai automobiliui priverstinė DPF filtro regeneracija nebe padeda.

     DPF filtrų valymo procesas:

  • Kiekvienas DPF, FAP ar SCR tipo filtras turi savo unikalų serijos numerį, pagal kurį jis yra identifikuojamas tiek viso valymo proceso, tiek ir grąžinimo klientui metu.
  • Vizualiai patikrinami filtro pažeidimai, įspaudimai, įtrūkimai ar kitos ypatybės.
  • Atliekama grįžtamojo oro srauto patikra. Gauti duomenys palyginami su gamintojo nustatytais standartais ar kitais pateiktais duomenimis, surašomas patikros protokolas.
  • Jeigu filtras yra nepažeistas ir tinkamas valyti, parenkama atitinkama  programa ir pradedamas valymo procesas.
  • Atlikus valymą, vėl tikrinami grįžtamojo oro srauto matavimo duomenys ir įrašomi į  protokolą.
  • Įvertinus grįžtamojo oro srauto duomenis bei atlikus akučių gylio patikrą, filtrui suteikiama atitinkama kategorija (Žalia, Oranžinė arba Raudona).
  • Atlikus visą reikiamą procedūrą, filtras su atliktos patikros dokumentais grąžinamas užsakovui.

     Po sėkmingo DPF filtro plovimo turime šiuos pagerėjusius požymius: didesnį variklio galingumą bei geresnes dinamines savybes; sumažėjusias kuro sąnaudas; nebelieka su DPF filtru susijusių klaidų bei pranešimų; sutaupome iki 90% naujo DPF filtro kainos.


     DPF filtrų plovimo įranga viską atlieka labai efektyviai ir saugiai, nekelia jokio pavojaus sugadinti filtro elementą. Atlikus valymo procedūrą, DPF plovimo įrangos dėka pralaidumas atstatomas iki 98%. Dar vienas iš privalumų, jog nereikia pjaustyti filtro korpuso ir ištraukinėti jutiklių, kadangi valymo metu jie bus ir turi būti išvalomi kartus. 

     DPF filtro valymas užtrunka tarp 4 ir 6 valandų, į tai įeina, DPF filtro nuėmimas, plovimas ir jo montavimas atgal. Pats filtro plovimas užtrunka įvairiai, tai labai priklauso nuo to, kaip stipriai jis yra užsikimšęs. Naudojantis DPF filtrų valymo įranga procesas trunka nuo 1 iki 3 valandų, kai jau yra stipriai užsikimšęs. 

     Nors ši paslauga nėra pigi, Jūs apsaugosite nuo barbariškų metodų, kai filtrai yra tiesiog išprogramuojami ir išpjaunami. Kadangi būtent tada viskas, ką sulaikydavo DPF filtras, paklius į aplinką ir bus išmetamą daugiau nuodingų dujų. Dirbant DPF filtrų valymo įranga autoservise, paslaugos įkainiai gali svyruoti nuo 180 iki 250 eurų, su visais išmontavimo ir montavimo darbais. Jeigu filtras jau yra nuimtas, plovimo kainos svyruoja nuo 130 iki 170 eurų.

     Jeigu Jūsų klientai nėra tikri dėl suteiktų paslaugų kokybės, rekomenduoti visada savo paslaugoms suteikti garantiją. Jūs dėl to irgi turėtumėte būti ramūs, kadangi naudojantis profesionalia DPF plovimo įranga yra pateikiami visi duomenys apie valymo procesą. Įranga tikrina pralaidumą ir užterštumą prieš valymo procesą ir po proceso, bet didžiausias privalumas, jog DPF plovimo įranga gali atspausdinti valymo protokolus, kuriuos vėliau galėsite perduoti Jūsų klientui.

     Norint išsirinkti tinkamą DPF plovimo įrangą, kreipkitės į Jūsų regioną aptarnaujantį vadybininką ir jeigu norite daugiau sužinoti apie šią profesionalią įrangą, tai galite padaryti paspaudus žemiau esančią nuorodą.

     

DPF filtrų plovimo įranga