Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Užklausa Kauno regionui
Informacija
Turbinų šerdžių balansavimo įranga Cimat CMT-VSR Big Basic
Gamintojas CIMAT (Lenkija), garantija 12 mėn.
Cimat CMT-VSR Big Basic yra dviejų stočių balansavimo staklės, skirtos turbokompresoriaus rotoriui ir šerdims surinkti. Sujungus du balansorius viename korpuse CMT-VSR Big ir CMT-47 TR Polymer, šios staklės yra visas centras, skirtas atlikti visus turbokompresoriaus balansavimo veiksmus:
Dešinė staklės dalis yra rotoriaus balansavimo įranga CMT-47 TR Polymer; turbinos ir kompresoriaus ratas.
Kairioji staklės dalis yra lengvųjų automobilių, mikroautobusų ir sunkiasvorių sunkvežimių greitojo šerdies surinkimo balansavimo mechanizmas CMT-VSR Big.
Rotoriaus balansavimo įranga
Rotoriaus balansavimo įranga naudojama pirmajame turbokompresorių atnaujinimo etape. Šios staklės buvo specialiai sukurtos dinamiškam visų rūšių turbokompresorių rotorių balansavimui dviejose korekcinėse plokštumose. Jos palaiko lengvųjų automobilių, lengvųjų ir sunkiųjų sunkvežimių turbokompresorių rotorius.
Techninė rotoriaus balansavimo specifikacija:
Standartiniai pjedestalai (nereguliuojami)
Papildomi pjedestalai (reguliuojami)
Mažiausias pasiekiamas likutinis disbalansas pagal ISO 21940 kiekvienai plokštumai (Umar)
0,1 gmm
0,1 gmm
Maksimalus balansavimo greitis (priklauso nuo rotoriaus dydžio)
3.800 rpm
3.800 rpm
Simetrinis rotoriaus svoris
≤5kg
≤5kg
Perdangos rotoriaus svoris
≤ 2.5 kg
≤ 2.5 kg
Maksimalus rato skersmuo
300 mm
300 mm
Atstumas tarp ritinėlių centro
10 – 170 mm
20 – 170 mm
Rotoriaus guolio skersmens diapazonas
5 – 20 mm
5 – 25 mm
Pjedestalų tipas
Tvirtas, nereguliuojamas aukštis. Su ritininiais guoliais ir V formos blokais.
Tvirtas, reguliuojamo aukščio, kad tilptų įvairaus dydžio žurnalai. Tik ritininiai guoliai.
Didelio greičio šerdies surinkimo balansavimo staklės
„CMT-VSR Big“ buvo sukurtas siekiant greitai subalansuoti lengvųjų automobilių ir lengvųjų sunkvežimių turbokompresorių. Mašina naudojama antrame turbokompresoriaus balansavimo žingsnyje, siekiant patikrinti, ar nėra nepageidaujamo dinaminio rotoriaus reiškinio esant nominaliam sukimosi greičiui, pvz. veleno lenkimas pagal jėgos momentą. Balansavimas visame sukimosi diapazone prailgina turbokompresoriaus tarnavimo laiką ir pašalina nepageidaujamą švilpimo poveikį.
Šerdies mazgas montuojamas prie mašinos stebulės, naudojant tvirtinimo flanšą su dviem spaustukais, kad jį užfiksuotų. Turbinos ratas varomas suspaustu oru, tiekiamu per pavaros įvorę su purkštukų sistema. Matavimo metu tiekiama tinkamos temperatūros ir slėgio alyva, kad balansavimo sąlygos būtų panašios į degimo variklio. Matavimo metu rodomas šerdies mazgo vibracijos grafikas, atsižvelgiant į sukimosi greičio vertę ir vibracijos normą. Be to, siekiant palengvinti vibracijos grafiko analizę, programinė įranga nurodo tikslią disbalanso kampinę padėtį.
Maksimalus turbinos rato induktoriaus skersmuo
134 mm
Maksimali sukimosi greičio vertė. Priklauso nuo turbokompresoriaus dydžio
300 000 aps./min
Techniniai parametrai:
Maitinimo šaltinis
230V, 50 Hz
Įdiegta galia
3 kW
Staklių svoris
720 kg
Staklių matmenys
1,700 mm (ilgis) x 1000 mm (gylis) x 1,550 (aukštis) mm
Oro žarnos jungtis (oro žarna nėra tiekiama)
1,25’’
Pneumatinės sistemos slėgis
8 bar
Reikalingas oro bako talpa (oro bakas neįeina į tiekimo rinkinį)
1 m3
Reikalingas kompresoriaus efektyvumas (kompresorius neįeina į tiekimo rinkinį)
Min. 700 l/min
Oro džiovintuvas ir dalelių filtras reikalingi, kad mašina veiktų be problemų (neįeina į tiekimo rinkinį)
Oro džiovintuvas - iki 1 mikrono, 3300 l/min., G1. Dalelių filtras - iki 5 mikronų, 3300 l/min., G1.