Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Užklausa Kauno regionui
Informacija
Variklio valymo įranga H2 Blaster
Visi TEXA sertifikuotos kokybės standartai – patikimam ir saugiam sprendimui
H2 BLASTER – tai inovatyvus sprendimas, sujungiantis pažangios technologijos privalumus ir TEXA sertifikuotos pramoninės gamybos patikimumą (IATF 16949, ISO 9001, ISO/IEC27001, TISAX ir VDA 6.3). Visiškai „Pagaminta Italijoje“ šiuolaikinėse surinkimo linijose, skirtose vidaus degimo variklių dekarbonizacijos įrangai.
Ilgainiui kuro, naudojamo transporto priemonėms – benzino, dyzelino, LPG ar metano – degimo procese susidaro anglies nuosėdos, kurios nusėda ant svarbių komponentų, tokių kaip stūmokliai, vožtuvai, purkštukai, kietųjų dalelių filtrai, katalizatoriai. Šios nuosėdos sukelia laipsnišką variklio efektyvumo mažėjimą.
Tai reiškia:
Mažesnį našumą
Didesnes degalų sąnaudas
Daugiau taršos
Papildomas išlaidas dėl netikėtų remontų
Sprendimas – H2 BLASTER
H2 BLASTER – tai naujas TEXA sukurtas įrankis, kuris, naudodamas vandenilio ir deguonies junginį, visiškai išvalo vidaus degimo procesui svarbias dalis, atkuriant variklio optimalią veikimo būklę, tuo pačiu sumažinant degalų sąnaudas ir kenksmingas emisijas.
Privalumai po H2 BLASTER valymo:
Atstatyta pradinė galia ir geresni pagreičio rodikliai
Stabilesnis laisvasis režimas ir sumažintas triukšmas
Degalų ekonomija
Mažesnė tarša
Kietųjų dalelių filtro (DPF), išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo (EGR) ir turbinos valymas
Variklio vidaus valymas be išmontavimo
Kaip veikia H2 BLASTER?
H2 BLASTER naudoja vandens elektrolizės procesą, kuris generuoja oksivandenilį (vandenilio ir deguonies mišinį). Šis dujų mišinys, esant šaltam ar šiltam varikliui, per aptarnavimo vamzdį įpurškiamas į įsiurbimo kolektorių ir pasiekia degimo kamerą. Čia dujos veikiamos aukštos temperatūros, virsta vandens garais ir aukštu slėgiu.
Dekarbonizacijos procesas:
Vandens garai įsiskverbia į nuosėdas.
Tirpdo anglies sankaupas nuo stūmoklių, vožtuvų, purkštukų ir kitų komponentų.
Valo visas dalis nuo degimo kameros iki išmetimo kanalo.
Visi proceso etapai yra stebimi NOS (NAVIGATOR OBD Service), kuris, prijungtas prie diagnostikos lizdo, užtikrina, kad procedūra atliekama saugiai.
Saugumas – prioritetas
H2 BLASTER įrengtas pažangių saugos funkcijų rinkinys, užtikrinantis saugų darbą su vandeniliu – degiu ir sprogiu dujiniu mišiniu:
Automatinis visų komponentų ir jutiklių patikrinimas.
Elektrolitinio skysčio lygio jutiklis.
Vandenilio nuotėkio jutiklis.
Slėgio ir temperatūros jutikliai elektrolitinėje kameroje.
Patentuotas apsauginis vožtuvas nuo atbulinio uždegimo.
Diagnostika per OBD, variklio būklės stebėjimui.
Automatinis hidraulinių nuotėkių patikrinimas kiekvieno įjungimo metu.
Mechaninis apsauginis vožtuvas nuo per didelio slėgio elektrolitiniame bake.
Nuotolinė pagalba
H2 BLASTER gali prisijungti prie interneto per Wi-Fi, suteikdamas galimybę naudotis techninės pagalbos paslaugomis. Programinės įrangos sąsajoje pasirinkite Nuotolinė pagalba, kur galite kreiptis į specializuotą techniką, kuris nuotoliniu būdu galės:
Suaktyvinti stotį.
Patikrinti jos veikimo būklę.
Diagnozuoti klaidas ir jas pašalinti.
Techninės charakteristikos:
HHO dujų tiekimas: 300–460 l/h
Maksimali galia: 1400 W
Talpa: 8 litrai
Maitinimo šaltinis: 90–264 VAC
Matmenys ir svoris: 730 x 700 x 1200 mm, 80 kg
Ekranas: 10 colių pramoninis jutiklinis ekranas
H2 BLASTER – tai patikima, efektyvi ir ekologiška variklio priežiūros priemonė, atitinkanti aukščiausius kokybės standartus!