Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Užklausa Kauno regionui
Informacija
Stabdžių sistemos skysčio keitimo įrenginys Autool AST609
AST609 – stabdžių sistemos skysčio keitimo įrenginys, kuris padeda išvengti oro burbulų susidarymo sistemoje pildant stabdžių sistema rankiniu būdų. Tuo pačiu, šis įrenginys turi ir galingą skysčio ištraukimo funkciją, kuri padeda paspartinti sistemos skysčio keitimo darbus. Įrenginys turi specialaus tipo oro padavimo jungti, prieš kuria yra atliekas paduodamo oro filtravimas, iš jo – ištraukiama drėgmė, todėl į sistema nepatenka nereikalinga ir žalinga drėgmė bei yra užtikrinamas aukštas kokybės rezultatas.
Savybės:
Integruota slėgio stebėjimo sistema – stabdžių sistemos skysčio keitimo įrenginys, turi įmontuota slėgio manometrą. Jūs, taip pat turėsite galimybę reguliuoti sistemos slėgį rėžiuose nuo 0,7 bar iki 2,5 bar. Jei įrenginiui nepavyksta pasiekti nustatyto slėgio ar jei įtraukia pašalinio oro, jis tiesiog išsijungia. Skysčio surinkimo talpa gali būti laikoma įrenginyje, o tai palengvina įrenginio nešiojimą.
Labai platus panaudojimas – Autool AST609 pritaikytas dirbti su Europietiškais, Amerikietiškais, Azijos šalies automobiliais, todėl praktiškai galima teigti, kad jis pritaikomas beveik visiems automobilių modeliams. Taip pat, įrenginys dirba su DOT 3, DOT 4, DOT 5.1 stabdžių skysčiais.
Didelis naudingumas – šio įrenginiu labai paprasta naudotis, juo laisvai gali dirbti vienas asmuo ir be vargo pakeisti stabdžių skystį, stabdžių sistemoje. Tinkamai paruošus darbo aplinka jūs galėsite dirbti prie visų 4 stabdžių suportų vienu metu.
Optimizuotas veikimas – palyginus šį įrenginį su tradiciniu stabdžių keitimo metodu, jūs galėsite išvengti oro burbulų susidarymo sistemoje, jos pildymo metu. Taip pat, Autool AST609 turi galinga skysčio ištraukimo funkciją, kurios pagalba jūs sparčiai galėsite ištraukti seną, panaudotą skystį iš sistemos.
Ilga, 3 metų garantija
Pastaba:
Įrenginys iš gamyklos parduodamos su nustatytu darbiniu slėgiu, kuris siekia 1 – 1,5 bar. Tai yra daroma, tam kad skysčio laikymo talpa nesideformuotų keičiant stabdžių skystį bei taip užtikrinamas sandarinimo žiedo sandarumas. Esat poreikiui galima reguliuoti įrenginio sistemos slėgį, pakeisti skysti esant mažesniam darbiniam slėgiui. Svarbu atkreipti dėmesį, kad nedirbtumėte su per dideliu slėgiu, nes tokiu būdų jūs galite pažeisti pagrindini stabdžių cilindrą.