Indukciniai kaitintuvai - kodėl jie yra automobilių kėbulų remonto ateitis?
Indukcinis šildymas - tai šilumos perdavimo būdas, kai kaitinimui naudojama elektromagnetinė indukcija. Nors ši technologija plačiai naudojama pramonėje, bet tik neseniai ji pradėta taikyti automobilių kėbulų remonto pramonėje.
Tai kodėl indukciniai kaitintuvai yra automobilių kėbulų remonto ateitis ir kaip šie prietaisai veikia?
Kas yra indukcinis kaitintuvas?
Indukcinis kaitintuvas - tai įrankis, kuris veikia sukuriant elektromagnetinį lauką ritėje, kai per ritę praleidžiama elektros srovė. Šis elektromagnetinis laukas indukuoja sūkurines sroves metale (geležyje, nikelyje, kobalte ir pliene), todėl jis įkaista. Kaitintuvas negeneruoja šilumos neferomagnetinėse medžiagose, tokiose kaip varis, aliuminis ar bet kokios rūšies plastikas.
Kodėl indukciniai kaitintuvai yra automobilių kėbulų remonto ateitis?
Indukciniai kaitintuvai yra palyginti nauja technologija, kuri jau įrodė, kad yra puiki alternatyva tradiciniams automobilių kėbulų remonto metodams, tokiems kaip virinimas ir litavimas.
Kadangi indukcinis kaitinimas yra bekontaktis ir nereikalauja atviros liepsnos, jis yra daug saugesnis automobilių kėbulų remonto būdas nei tradiciniai metodai. Dingsta gaisro ir sprogimo rizika kylanti dirbant su lietlempėmis ir dujiniais degikliais. Tai puikus pakaitalas, ypatingai naudingas kaitinant važiuoklės dalis, kurių pašalinimas be karščio būtų neįmanomas.
Šis prietaisas įkaitina norimą detalę iki reikiamos temperatūros daug greičiau nei tradicinės priemonės ir suteikia daugiau saugumo sunkiai prieinamose vietose kai reikia apsaugoti plastikines detales nuo ugnies, pavyzdžiui, prie salono ar dažytų apdailos detalių. Staigus šildymas be liepsnų į specifinį tašką leidžia prietaisą naudoti ir prie laidų, vamzdžių ar kitų karščiui neatsparių dalių, kurių nereikia išmontuoti. Detalės šildomos tolygiai be karštųjų taškų būdingų lietlempėms ar dujiniams degikliams, o davikliai užtikrina, kad detalės nebūtų perkaitintos, kai norima temperatūra bus pasiekta.
Kaitintuvas sutrumpina remonto laiką, nereikia laukti, kol detalė atvės po darbo su degikliu. Beveik nereikalauja papildomų išlaidų, kadangi jiems nereikia pildyti dujų. Nereikalingi ir papildomi darbuotojų mokymai, nes naudojimas yra itin paprastas ir nesudėtingas.
Ši įranga praplės darbų spektrą važiuoklės ir kitose autoremonto srityse:
Kėbulo darbuose:
Padeda pašalinti įstrigusias plieno arba aliuminio dalis.
Ištiesina sulenktus rėmus (išskyrus nerūdijantį plieną).
Pašalina visus lipdukus, ženkliukus, juosteles ir kitus lipdinius.
Padeda išimti stiklus, išsaugant apdailą (iš galinių langų, galinių langų, panoraminių stoglangių ir kt.).
Pašalina apsauginį akmenų sluoksnį ir sandariklį.
Pataiso smulkius kėbulo įlenkimus, nepažeidžiant dažų dangos.
Mechaniniuose darbuose:
Padeda pašalinti visas surūdijusias veržles ir varžtus, ar kitas mechanines dalis.
Atlaisvina varžtus ir vairo strypo rutulinius šarnyrus, nepažeisdamas antgalio,guminių tarpinių.
Padeda nuimti užstrigusias rato stebulės veržles.
Padeda lengviau dirbti su transporto priemonių išmetimo sistemomis.