Meniu
Jūsų krepšelis
Turbinų remonto įranga CIMAT CMT-48 VSR Twin
Turbinų remonto įranga CIMAT CMT-48 VSR Twin

Turbinų remonto įranga CIMAT CMT-48 VSR Twin

  • Prekės kodas: BD63661
31,555.59 €

Kainos nurodytos su PVM

Siųsti užklausą

Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio, Utenos regionai

Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai

Informacija


Turbinų remonto įranga CIMAT CMT-48 VSR Twin

Gamintojas CIMAT (Lenkija), garantija 12 mėn.

CIMAT CMT-48 VSR TWIN yra naujausiomis technologijomis pagaminta įranga, sukurta atlikti kuo tikslesnes operacijas turbinų remonto srityje, kuri yra nepaprastai tiksli, efektyvi ir patogi naudoti. Šios staklės susideda iš dviejų priedų komplektų, jog būtų galima balansuoti ne tik automobilių, bet ir sunkvežimių turbinų šerdis. CIMAT savo VSR įrangos linijai sukūrė energiją taupančią adapterių sistemą, kurią sudaro plokštė ir įvorė. Plokštė pritvirtina šerdies guolio korpusą prie staklių, o įvorė varo turbinos ratą su suslėgtu oru.

Adapterio sistema:

Skirtingi turbokompresoriai reiškia skirtingus matmenis - guolių korpusai ir rotoriai gali būti įvairių dydžių. Tai reiškia, kad jei naudojate vieno elemento adapterį, beveik kiekvienam CHRA turite nusipirkti vis naujų adapterių. CIMAT dviejų elementų adapteris gali būti naudojamas poromis, todėl gali būti įvairių konfigūracijų. Įvairios konfigūracijos reiškia mažiau adapterių. Mažiau adapterių reiškia mažiau pridėtinių išlaidų.

Naudojant šią CIMAT sukurtą adapterių sistemą 10 plokščių ir 10 specialių įvorių yra lygu 100 tradicinių adapterių konfigūracijų, kuries tektų pirkti, jeigu naudotumėte kito gamintojo stakles. Be to, kiekviena plokštė ir kiekviena įvorė yra universali ir tinka iki keliolikos guolių korpusų ir rotorių - tai reiškia, kad mažiau adapterių dirbs su daugiau mazgų. Šis novatoriškas sprendimas leidžia jūsų įmonei sutaupyti laiko ir pinigų.

Unikalios savybės:
  • Technologija pripažįstama visame pasaulyje
  • Šerdies alyvos nuotėkio bandymai
  • Balansavimo greitis - iki 300 000 aps/min
  • Tepalo temperatūros ir slėgio kontrolė, kad turbina neišdžiūtų
  • Mažai užimanti vietos įranga
  • Automatinis oro valdymo vožtuvas
  • Energijos ir sąnaudų taupymo adapterių sistema
  • Adapterių keitimo laikas yra mažesnis nei 25 s.
  • Penkių pakopų alyvos filtravimo sistema
  • Nemokama garantija ir pogarantinis nuotolinis techninis internetinis palaikymas
  • Balansavimo sąsaja yra beveik visomis kalbomis
  • ISO 21940-23: 2012 (senas: ISO 7475 DIN 45690)
  • Saugos apsauga su apsauginiais blokatoriais ir CE ženklu
Techninės savybės sunkvežimių šerdžių balansavimui:
  • Balansavimo greitis (priklauso nuo turbinos modelio): ≤ 40 000 aps/min
  • Mažiausias pasiekiamas liekamasis disbalansas vienoje plokštumoje: 0,05 gmm
  • Didžiausias šerdies svoris: 16 kg
  • Turbinos rato skersmuo: ≤ 130 mm
  • Subalansuotų plokštumų skaičius: 2
Techninės savybės automobilių šerdžių balansavimui:
  • Balansavimo greitis (priklauso nuo turbinos modelio): ≤ 300 000 aps/min
  • Balansavimo rezultatų: G grafiku
  • Maks. turbinos rato skersmuo: 85 mm
  • Subalansuotų plokštumų skaičius (galima korekcija dviem plokštumomis): 1
Staklių techninės savybės:
  • Maitinimas: 230 V +/- 10%, 50/60 Hz
  • Staklių svoris: 450 kg
  • Matmenys: 1450 x 1050 x 1600 mm
  • Reikalingas oro žarnos skersmuo: 1"
  • Reikalingas oro kompresoriaus slėgis: 6 bar
  • Reikalingas oro bako tūris: 1/2 m3